we komen en gaan.... eraan - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu we komen en gaan.... eraan - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

we komen en gaan.... eraan

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

03 April 2007 | Suriname, Paramaribo

ok, het is weere even geleden voor ik op internet heb liggen tokkelen maar hier ben ik weer. Mijn stage zit er eigenlijk al enkele weekjes op maar ik blijf gaan. De leerlingen en leraren blijven me vragen om computerlessen te geven, en hoe kan je dat weigern... maarrrr nu is het gedaan!!! het is vakantie!!! en jaja iedereen heeft hier zijn vriendje of vriendinnetje om rond te plakken, maar ik en Lise zijn vandaag op zoek gegaan naar tochten die we kunnen doen. Met als resultaat... Morgenvroeg vertrekken we WAARSCHIJNLIJK (nog niet helemaal zeker want Lise moet normaal nog naar het iol) naar Isadoe waar we echt in de natuur gaan zitten. We gaan er zwemmen, een rivier afvaren met stroomversnelling,wandelen voor 3 dagen. Nadien hebben we geprobeerd om zelf een tocht in elkaar te steken naar Frans Guyana en nadien terug naar Suriname -->Galibie met de schildpadden, een indianenstam bezoeken,... en dit voor zolang we weg willen blijven hehehe,maar iedereen raad het ons af omdat het gevaarlijk kan zijn. Dus hebben we het ook maar meteen afgekeurd. Als we morgen vertrekken, komen we vrijdag terug en maandag zouden we dan met een operator naar Galibie gaan en met een paar belgische mannen (??stagiares?)reizen we zelf door naar Frans Guyana. De rest gaan we nog naar Brownsberg, cola creek of white beach... nog iemand suggesties??? vergoeding is ook goed hahaha nee nee hoor

Voor de rest gaat hier alles zn gangetje buiten al dat geplak van de koppeltjes hier ;-)

Als je even niets van me hoort, ben ik op tocht maar de fotos zullen wel op de site te staan komen. Verder hebben we nog een klein festivalletje gedaan, lessen afgewerkt (na de vakantie nog wel enkele keren terug), en nog wat fotos van alles.
Jaja ik zal wel eens een foto van mij laten trekken, maar ik haaaaat dat

ps debra: ik heb je kaartje net teruggevonden... tis wat laat maar ik verzend het zeker nog van hier sorryyyyyy
ps jaaaa ik heb echt ge'lopen'
ps ik bel bepaalde mensen nog wel om op de hoogte te brengen van de trips.
ps neeeeeeeeeeeee ik zie niet bruin meer... de zon schijnt hier niet meer, veel regen en ja het lijkt enorm hard op een regenseizoen hehehe
alle kga proberen er nog fotos op te zetten want de tijd is bijna om
doeiiii xxxxxxxxxx

ok, het is even lang geleden, maar ik ga hier nog even elke foto's plaatsen van vanalles en nog wat,
xxx

  • 04 April 2007 - 09:56

    Ellen:

    Hey Inke

    Zie dat het je daar goed afgaat. Zalig dat je stage erop zit. Bij mij moet hij nog beginnen :)
    Ga vandaag je kaartje op de bus doen, dus tis te hopen dat je het nog hebt voor je naar huis komt.
    Nog een paar weken en je bent weer terug in dat Belgische kikkerlandje:)

    Ik zou zeggen heel veel plezier met de uitstappen die jullie gaan doen. Dat moet vast de moeite waard zijn om dat allemaal eens mee te mogen maken.

    Dikke knuffel

    XXXXX
    Ellen

  • 04 April 2007 - 15:32

    Tante Irene:

    hey inke,
    Ik zie op de foto's dat je een hele fijne stage hebt en uw papa gaat het zeeeeeeeeeeeeeeeeer leuk vinden als ge die mooie moto meebrengt voor hem

    groetjes en nen dikke zoen
    van Tante Irene en nonkel Staf en de rest van de bende

  • 04 April 2007 - 18:29

    Ma:

    hoy Inke,
    hopelijk staat ons telefoonnummer bij het lijstje van mensen dat je nog moet bellen voor je uitstappen. Hoe kan ik anders mijn tirade aan u geven over dat je voorzichtig moet zijn enz. (grapje) Ik weet ondertussen al wel dat je weet waar je mee bezig bent. MAAR IK KAN HET NIET LATEN: zijt toch voorzichtig en verzint eer ge begint. Allé dat is ook weeral gezegd. Anders zoude ge dat toch missen niet?
    Zeg meideke, nu wordt het toch stillekes tijd dat ge terugkomt zalle. Het is hier al veel te lang rustig en opgeruimd in huis. We missen uw ambiance en ... hoe zal ik het zeggen ... uw plaats vullende aanwezigheid hier op de pasdijk. Trouwens ik zit echt te wachten op de vele foto's die je bij zal hebben met de bijpassende uitleg. En uw stem nog eens te horen zonder gekraak en wegvallende telefoonlijn of een verbinding die je doet denken dat je op de maan zit. Inke do you heare me?? Inke, Inke???
    Deze verbinding is ook niet wat het moet zijn dus ... Tot de volgende. Groetjes uit Balen en dikke knuffels uit de pasdijk. xxx xxx xxx xxx

  • 05 April 2007 - 13:04

    Anissa:

    Hey meid

    Amai zalig u stage zit erop! En alles is goed afgelopen, dat zal je wel een grote voldoening geven! Ik zal ook blij zijn als je terug bent, alhoewel dat ik u dan niet echt ga zien want wij vertrekken direct op buitenlandse stage enzo... Dus! Maar dat maken we achteraf wel goed hè! :-) Ik ben nu redelijk goed aan mijn eindwerk ant werken! Hopelijk geraakt die op tijd af want tis echt stressen zenne, maar dat ken jij wel hè: stresse voor u eindwerk ;-) --> Mopke hè

    Nog veel plezier en geniet nog vollenbak van je laatste weken...
    Groetjes ginder aan de Surinaamse bevolking :-)

    ANISSA

  • 05 April 2007 - 23:21

    Anny:

    Hoi Inke volg je wel maar qacht vol smart op je thuiskomst

  • 06 April 2007 - 13:31

    Ellen:

    Heb vandaag je kaartje op de post gedaan, dus hopelijk heb je het daar nog op tijd. Laat even iets weten als je het ontvangen hebt.

    Dikke knuffel
    Ellentje

  • 11 April 2007 - 10:54

    Stijn:

    Succes met uw tocht door het oerwoud! Wij zullen hier het bier alvast klaarzetten...

  • 11 April 2007 - 21:55

    Ma:

    Hey meisje, ons laatste briefje is van vandaag onderweg en ik hoop dat het nog tijdig daar is. DUS kijk nog vlug even in je brievenbus voor je vertrekt want het zou spijtig zijn als je het zou missen. Ik meen het hoor. Groetjes en tot belles of mailen.

    PS Ik lees juist dat je tocht door het oerwoud geweldig was. Ik hoop dat je veel foto's hebt getrokken zodat wij hier ook eens een oerwoud kunnen zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 21116

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: