zever hier en zever daar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu zever hier en zever daar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

zever hier en zever daar

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

26 Maart 2007 | Suriname, Paramaribo

hoi hoi hoi

Ondertussen is hier nog niet super veel gebeurt buiten mijn computerproject en de seks lessen die ik moet geven. Hiervan staan onderaan ook enkele fototjes

en jaja ik ben er in geslaagd om eens lekker door te gaan op LUSTIGGGGG en ja dat was het ook. Echt een super feestje met een leuk modderbad aan de voeten want her regent hier al een paar dagen. Nadien in de ochtend zijn we maar eventjes doorgereden naar Zanderij (vlieghaven) om er te gaan zwemmen... thanks ryan en lindsey!!! het was lacheeuuhhhh

Verder verloopt hier alles zn gangetje en aja... sorry voor de mensen die ik 's nachts altijd wakker maak, maar het uurverschil is ondertussen 5uur geworden omdat die stomme belgen hun uur verzetten!!! ;-)

Alle ik ben echt aan het zeveren maar je hebt weer iets gehoord.

hieronder vind je nog foto's van de was, de klas en ...DE discriminatieloop, een loop voor alle scholen en sympathysanten waar jaja geloof het of niet, ik en lise in hebben meegelopen!!! twas echt geweldig


doooeeeiiii!!!!!!
xxxxxxx

degene die nog een postpakketje willen opsturen ( hint hint) doe het nu, want anders kan het wel te laat aankomen. Een pakketje en gesloten enveloppe ongeveer 3 weken. Brieven in een open enveloppe ongeveer 10 dagen. En voor degene die het vergeten: Lise verjaart de 9e dus opsturen al die kaartjes!!!!!!!!!

baaaaaaaaaiii

  • 27 Maart 2007 - 20:37

    Ma:

    G
    hey meisje, gij kunt wel zeggen dat je meegelopen hebt, maar ik zie u nergens in shortje lopen. Waar zit die foto? Hier alles OK. Zondag gaan we normaal gezien met de luchtballon varen. Eindelijk. Hopen dat het weer nu mee zit. Ben stiekem toch al aan het aftellen tot 30 april. Groetjes en dikke kus van ons allemaal.

  • 28 Maart 2007 - 04:54

    PA:

    indien mogelijk, maak nog een aantal foto's waar OOK jij op staat. Zo zijn er maar weinig

  • 28 Maart 2007 - 08:13

    Stijn:

    Zwemmen in de luchthaven. Dat wil ik hier eens zien. Zonder kleerscheuren Balen jaarmarkt doorgekomen. Keiveel mensen hebben achter u gevraagd, dus zie ma da ge er volgend jaar bijzijt. Nog veel plezier ginder... Juuuw

  • 28 Maart 2007 - 20:40

    Tante Irene:

    Hier in Balen is alles oke jaarmarkt is zeer goed gepasseerd en uw ma houd zich toch sterker dan ik dacht nog dikke kussen van ons allen en vooral van onze kleine spruit Diete die groter aan het worden is en al goed kan praten en nu denkt ge zeker die lijkt op haar grootmoeder saluuuuuuuuuuuuuuu t en n

  • 30 Maart 2007 - 15:24

    Debra:

    heyhey!!
    leuk om te lezen dat alles goed gaat daar! maarreuh... die 3 weken post... ik heb er zo mn bedenkingen bij, ;) . hier gaat alles zn stressi gangetje: tis nu paasvakantie, maar daarna ga ik lesgeven int buso. ben al gaan observeren en tzal speciaal, maar leuk worden. tis alleen da eindwerk dat k moet zien te fiksen e. in ieder geval, geniet nog ten volle van de 4 laatste weken!! dikke belgica-kiss!!

  • 31 Maart 2007 - 14:30

    Anissa:

    Hellow,

    Ja ik zie u ook nergens lopen ze Inke! Trekt ook is foto's van jezelf, zo kunnen we zien of je al even donker bent als de Surinaamse bevolking :-) hihi mopje hè! Maar gewoon het is altijd fijn om te zien hè! Is u kaart al vol trouwens (memorycard van je kodak)??
    HIer is alles goed! Ik ga er vollenbak invliegen deez paasverlof voor mijn eindwerk, hopelijk geraakt het op tijd af (ZUCHT)!! Amai 30 April ben je al terug, het zal snel genoeg voorbij zijn voor jou dus geniet nog maar van elk minuut

    Dikke ZOEN en tot HEEL snel

    DIE Mouhoubi

  • 01 April 2007 - 19:31

    Nele:

    Haai die Inke!

    Geloof het of niet, ik stuur je dit berichtje vanop het werk! Jaja, ik ben vandaag terug begonnen! Na vijf weken platliggen mag ik nu vollenbak terug in gank schieten. Ik moet wel toegeven dat het allemaal nog een beetje moeizaam verloopt zalle. Maar we doen ons best éh! Oh, ik kijk al uit naar het einde van de maand! Stuur zeker nog een foto door hoe je eruit ziet als negerke éh, want anders loop ik u misschien nog voorbij ;-)
    Meideke, ik hoor je nog éh!

    Een mega dikke knuffel x

  • 02 April 2007 - 05:19

    Willy:

    zoals iedereen had ik ook nog wel es een fotootje van jou willen zien,er staan er veel te weinig op van het mooiste wat er in Suriname te zien is.Geniet zeker nog van de rest van je verblijf,want hier willen we stiekem de tijd vooruit zetten.
    XXXX...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 21115

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: