mijn adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van inke caers - WaarBenJij.nu mijn adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van inke caers - WaarBenJij.nu

mijn adres

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

13 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

hallooo allemaal

Ik heb sinds gisteren het volledige adres van mijn verblijfplaats.

Inke Caers
Sewbarath Missersstraat 40
Paramaribo
Suriname

Een briefje schrijven mag altijd, het is altijd leuk om briefjes te krijgen. Als je geen inspiratie hebt... zeveren is toegelaten ;-)
Verder wil ik iedereen die examens heeft nog heel veel succes toewensen!!

Groetjes

  • 15 Januari 2007 - 22:02

    Tante Irene:

    Ik hoop dat jullie je amuzeren de websaite is prachtig mijn mailadres heb je en ik hoop van ook te ontvangen ik heb ook skype groetjes Tante Irene

  • 16 Januari 2007 - 06:58

    An:

    Inke en co, we wensen jullie een fantastische reis, onvergetelijke ervaringen en vooral heeel veel amusement!dikke kussen...An, Alain en Tibo

  • 16 Januari 2007 - 16:49

    Rik Roels:

    Hallo Inke,

    Een heel onderneming als ik zo lees wat je allemaal gaat doen, ik moet zeggen ge zijt precies wel een dochter van uw vader:-)).
    Allé de Marc hé ook ne straffe reiziger zenne, en zijn verhalen nog erger. Ik wens je dan ook veel succes en leute en laat zien dat ge Belg bent of kennen ze dat apeland daar nog niet.Zal uw mailadres ook sturen naar onze Marijn.
    Bye bye,

  • 20 Januari 2007 - 15:47

    Brigitte En Co:

    Hoi Inke
    Je gaat een spannende reis tegemoet, met veel onvergetelijke momenten.
    Amuseer je ginder en tot wedermailen hé !!!
    Groetjes Brigitte, Swa,Kevin,Glenn en Nick

  • 29 Januari 2007 - 12:34

    Hanne Dillen:

    Inke,
    ik heb hanne gezien, enn die vroeg achter uw adres
    in Parmdinges
    Geef wel alle code en landletters mee.

    pa

  • 03 Februari 2007 - 18:50

    Nettie En Huub:

    Hoi Inke, we missen je nu al wat nu al we hebben je de hele maand gemist sinds je weg bent uit de "bourgondier" is het niet meer zoals geweest. Jammer maar het is niet anders vooral veel succes en een prettige vlucht vannacht ook veel groetje s aan je collega studenten. Sorry dat ik zo laat ben maar ik kreeg pas gisteren avond (03-02-07) uw adres en hoorde van ook dat ge vannacht gaat vliegen. Heel veel plezier en vergeet die die apen niet, ga niet een in boom klimmen voor dat ge het aan mij gevraagd heb!!!!!! He Inke veel plezier en maak er wat van met uw vriendinnen cq collega´s

    Goetjes Nettie en Huub

    Skol (in goed nederland heet dat gezondheid) maar dat wist u al, Groetjes uit Lommel

  • 16 Maart 2007 - 12:27

    Ambeiroooo:

    Hey Caerske,

    Allerliefste schatje !!! Alles goed daar ? Hier verloopt alles op zen boerengats Balens... Ons weekelijks ritueel is nog altijd hetzelfde : "vrijdag zat, zaterdag namiddag bekomen, zaterdagavond zat en zondag bekomen" hihi...
    Ik heb je kaartje juist ontvangen en amai Caerske laat ze da ma is zien wa drinke in Balen is want zo te horen ma platte musse da !!!! Blijve oefenen da é mee drinke da ge genne PLATTE word é !!! Komaan é Caers lot u nie kenne é want zo kenne we u nie !!! Caerske het beste da en tot de volgende want gon zeker nog een briefje sturen of iets mailen ofzo... Dikke dikke zoen van den Ambeirooo xxx

    MISS YOU xxxx

  • 29 Maart 2007 - 16:07

    Dirk Dury:

    Hey inke alles goed ginder, hier alles nog goed, veel plezier en succes ginder

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 21127

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: