nog 1540800 seconden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van inke caers - WaarBenJij.nu nog 1540800 seconden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van inke caers - WaarBenJij.nu

nog 1540800 seconden

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

17 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Nog 18 dagen of 428 uur of 1712 kwartieren of 25680 minuten, 1540800seconden of…

Het begint af te korten...

Het eindwerk is vorm aan het krijgen, het eindpunt van de zoektocht naar spanningsomvormers, inktpatronen,... begint aan z'n einde te komen.
En de facturen van de verpakkingsbedrijven zijn binnen gekomen :-s amaai... Maar dankzij jullie moeten we het niet uit eigen zak betalen. Nog maar eens bedankt!!!
Tot ??? xxx

  • 20 Januari 2007 - 13:38

    Zj1:

    Stress precies... Maar alles valt dan toch in zijn plooi. Ik dacht: ik zal maar iets schrijven want het is niet leuk om tegen niemand te praten. Vandaag examen marketing gehad, en ik heb pro forma afgegeven. Dinsdag bij statistiek ga ik dat ook doen. Ge zult wel weten waarom eh. Het deed toch effe zeer toen ik mijn handtekening zette. Had zelfs een samenvatting op de computer gemaakt! Nog nooit voorgevallen... En nu fysiek kweken om het land te dienen.
    Doe uw examens nog goed, zie dat die omvormers en die inktpatronen er zijn, dat die duur facturen betaald zijn, dat uw eindwerk af is en dat uw werkboek voor in Suriname af is. Ik zal de boel hier thuis wel onder controle houden... Tot in de week

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 21132

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: