bye bye - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van inke caers - WaarBenJij.nu bye bye - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van inke caers - WaarBenJij.nu

bye bye

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

21 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

jaja ... het komt net iets te kort bij. Maar we overleven het wel. We blijven lachen, we blijven blokken, we blijven eindwerken maken, we blijven gaan... alleen mijn haar wil niet meer blijven staan :-(
Maar desnoods zoek ik ginder wel een grastoupetje dat me past, en zo kunnen we ook verder. Nog welgeteld 14 dagen en ik zit op de vlieger... amaai... is het normaal dat ik nu klamme handen krijg?! Even een dipje, want de combinatie blokken, regelen en cursussen maken is toch niet zo simpel. Maarja, als we bescheiden blijven... de mensen uit de kempen kunnen wel wat aan.;-)
In ieder geval, degene die ik niet meer zie, toch NOG EENS BEDANKT VOOR AL JULLIE STEUN! ook al was het via telepathie. Voor degene die ik nog wel zie...tja tot dan zeker? :-)
In ieder geval, ik ga dit linkje even laten voor wat het is, tot ik in Suriname ben. Zodra ik daar geïnstalleerd ben, zal ik proberen zo snel mogelijk iets na te laten.
Sooo tot... de volgende keer?! ;-) (ik, datums en afspraken is nogal een gevaarlijke combinatie) Ik kan het niet laten om tegen iedereen nog een BEDANKT te zeggen, van sponsors, tot vriendjes, tot medestudenten, tot familie, tot de tooghangers, tot leraars, tot vriendinnetjes, gewone sympathisanten en mijn ouders en broer.

daaaaaaaagg xxxxxxxxx

  • 22 Januari 2007 - 16:21

    Ann:

    Lieve schat,

    Tis idd. bijna zover é...
    Kzou zeggen, laat ze daar allemaal een poepje reuken! (ik weet da ge der goe in zijt ;-) letterlijk en figuurlijk weliswaar)
    Ge gaat da goe doen!
    Kmoet wel zeggen kga je missen zene! Mijn mateke in de klas, en op café... :-s Het zal hier aanpassen worden!

    Dikke zoen

  • 22 Januari 2007 - 16:57

    Sietske:

    SPANNENDDDDDDDDDDDDDD

    xxxxxxxxxxx

    FF doorbijten nog he meid en we kunnen vertrekken!!!

  • 22 Januari 2007 - 18:31

    Uw Maake:

    t'zal helpen als je terug thuis bent. maar dat zal niet voor lang zijn. Nog veel succes met je examen en tot zaterdag.xxx
    Ik krijg het toch stilletjes aan benauwd van het gedacht dat 4 februari steeds maar dichter komt. Ik weet nu al dat ik je ONTZETTEND ga missen. Dikke knuffel

  • 23 Januari 2007 - 17:17

    Anissa :

    Heyla meid,

    Ik weet en zie dat je het niet makkelijk hebt en SUPER druk hebt voor je vertrek! Ik wou je nog even zeggen dat ik dat echt super hard bewonder: zoveel regelen, je eindwerk en daar de examens nog bovenop! Echt chapeau... Ik denk dat er maar weinige dat aan zouden kunnen!
    Ik hoop dat alles ginder super goed verloopt en dat jullie met het aankomen niet teveel moeten sukkelen met elektriciteit en dergelijke! Maar ik ben er van overtuigd dat je dat op een goede manier zal oplossen :-)

    Allé nu stop ik want ben precies een brief aan het schrijven en dat komt later pas... hehe
    Ga je hier op kot toch wel stiekem een beetje missen denk ik :-(

    Anissa x

  • 23 Januari 2007 - 17:50

    Inke:

    hey anis, das KEI LIEF. En ik ga je ook enorm missen hoor. Heb enorm veel aan mn lief kotgenootje. Tis inderdaad enorm zwaar, ma ik moet erdoor. Als ik ginder kom, meteen erin vliegen, zodat alles snel funcioneert. Hier hebben jullie ook meteen veel werk, en ik ginder ook. Ook al zijn het vaak maar halve dagen les. De eerste weken, zullen dat full-time pc's installeren zijn. Maar de voldoening die ik eruit krijg, sleurt me er wel door ;-)
    Dada lieve zoen xxxx

  • 23 Januari 2007 - 18:49

    Kim:

    hey meid,

    't komt dichterbij,he... Kwil eigenlijk alleen nog maar zeggen dat ik m'n buurkotgenootje heel hard ga missen! 'k Hoop dat alles ginder in orde komt, en dat ge een enorm fijne tijd gaat hebben!

    dikke kus
    xxx Kim xxx

  • 26 Januari 2007 - 21:36

    Ellen:

    Kiekeboe, het begint idd te korten voor jullie. Maar ik weet zeker dat jullie het daar goed gaan doen. Kdenk wel dat het stillekes zal zijn hier, dus ga je wel missen:)

    Maar we zullen zeker eens een briefke sturen:)

    Veel plezier daar en hou je daar goed:)

    Dikke knuffel

    Ellentje

  • 27 Januari 2007 - 02:18

    Annelies:

    seg Inke, doe da goe ginder. Ik vind te gek dak u wa beter heb leren kennen. Ge zij te gek!! xxxx

  • 04 Februari 2007 - 14:24

    Thuisfront:

    hey snuitje, hebben je deze morgen naar de vlieghaven gebracht. Ik had de indruk dat je op verlof vertrok en besefte het nog niet goed. Je verassing bij onze thuiskomst van de luchthaven deed me pas echt beseffen dat je voor lange tijd weg bent. Dat was eventjes slikken. Maar ik weet dat je ginder zoveel zal beleven en dat je je ginder voor tweehonderd procent gaat inzetten, dus zal je vlug terug thuis zijn. Je collega's lijken super toffe mensen en dat is toch wel een geruststelling. En er bestaat internet en telefoon, dus echt weg ben je niet. Je hangt nu nog ergens boven de Atlantische Oceaan, en dus wou ik je voor je aankomst ginder toch nog veel succes toewensen en een dikke knuffel geven.
    Toi, toi, toi en veel geluk met je project.

    XXX

  • 05 Februari 2007 - 11:12

    Tante Christiane:

    Hoi Inke. Een formidastische, superleuke, niet te stresserende reis toegewenst,vanwege ons allemaal

  • 05 Februari 2007 - 20:04

    Anissa:

    Hey meiteke,
    Ik hoop dat je goed bent aangekomen ginder! Ik heb in ieder geval aan je gedacht! Het doet wel raar om elke keer je deur voorbij te wandelen op kot... En het is hier veel te stil! Maar dat zal wel wennen zeker! Ik heb het nu in ieder geval druk genoeg met de stage dus als ik je te hard mis kan ik mijn gedachten wel verzetten he ;) neenee mopje zo erg is het niet hoor! Voor de rest wou ik je nog bedanken voor ONDERWIJSBELEID want we hebben het super goed gedaan he!! En dat hebben we aan elkaar te danken... Dankoewel lieve meid en tot snel
    Dikke zoen je kot/klasgenootje

  • 06 Februari 2007 - 00:49

    Dorien:

    Hela meidke,
    Kvind het spijtig dat we elkaar niet meer gezien hebben, want ik had nog wat voor je... Sorry meisje maar ik had het echt zo druk! en ik kan me voorstellen dat jij het ook niet echt rustig had. Tga raar zijn zo iedereen die weg is... Ik hoop dat het daar een knal avontuur wordt voor jou en Aline. Geef Aline nen dikke knuffel van me en zeg haar maar dak ze mis... En meidke u ook zenne... Maar we babbelen bij na de drie maandjes dan zal er wel veel te zeggen zijn :)
    dikke kusjes voor jullie beiden

  • 06 Februari 2007 - 17:13

    PA:

    Dag Inke, hoi, hier zijn we weeral, het lijkt wel of je morgen terug thuiskomt. Maar gelukkig weten we beter, en ben je echt op zoek naar dat verre avontuur. Hopelijk vind je het, en overwin je het. We're the best..

    Groetjes nog aan Aline en aan U en aan iedereen daar.
    (PS dindagavond,en het sneeuwt hier, )

  • 06 Februari 2007 - 17:42

    3 X Raden:

    Eindelijk weg. Dat werd tijd zeg! Waarschijnlijk ga ik je niet missen, maar amuseer je ginder toch maar ontzettend hard...

  • 06 Februari 2007 - 18:00

    Inke:

    roestie ge zijt ne lulleman :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 21129

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: