alle alle zimbabw......SURINAME - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van inke caers - WaarBenJij.nu alle alle zimbabw......SURINAME - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van inke caers - WaarBenJij.nu

alle alle zimbabw......SURINAME

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

06 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

heeeej allemaal,

Ok het is een beetje schandalig, dat ik nu pas iets laat weten, maar hier ben ik dan
Ondertussen ben ik al 3 dagen hier, en ik voel me zeker op mijn plaats. Ik zal kort mijn dagen eens overlopen tot nu toe, en dan proberen met de fotos.
Dag 1
De vlucht is heel goed verlopen, op wat vele turbulentie na is alles suprgoed gegaan. De 9 uur stilzitten is niet zo makkelijk voor mij, maar het was nog net leefbaar ;-)
De eerste avond zijn we een wandelingetje gaan maken en hebben we meteen een 'stamcafetje' en favobiertje ontdenkt. Ook al is het hier vroeger van Nederland geweest, het bier is alleszins al veel beter dan in Nederland :-D
We wzijn ook redelijk snel gaan slapen, een jetlag hadden we niet echt, maar de vermoeidheid van het stilzitten in de vlieger sloeg toe hehehe
Ons appartementje is echt geweldig. Een super vriendelijk huisbazin, maar we worden wel vrijgelaten hoor. Een eigen slaapkamer, living, keuken, terras,... eigenlijk alles wat we nodig hebben.
Aja, ik heb nog steeds geen spin gezien... laat dat zo ook maar blijven :-s

Dag 2
Onze poging om uit te slapen is mislukt. s nachts is het feest bij de honden van de straat, maar ja... vanaf de 1e nacht al klagen op de 10talle straathonden die je tegenkomt is ook moet zo vriendelijk he.
Weer opgestaan met een superzonnetje ( soms is dat wel iets te warm) Een heuse wandeltocht naar het centrum gedaan voor een telefoonkaart en fiets. Dat eerste, daar zijn we al in geslaagd. De fiets nog niet, voorlopig doen we alles te voet, met als resultaat: 2 joekels van blijnen net tussen mijn tenen. Jaja lach maar, na tis warm in mijn loopschoentjes nu hoor ;-)
We zijn ook door de palmenmtuin gewandeld, allemaal reuze palmbomen, met aapjes in, maar de aapjes hebben we niet gevonden, dus hebben we maar zelfportretten genomen. s avonds, zijn we weer gaan genieten van het Parbobier in t vat>

Dag 3
Van de morgen hebben we een infosessie gehad met de commissaris, de politie ect. gewoon uit preventie over zaken die we al 10x gehoord hadden, maar toch was het wel interessant.
We zijn dmv een taxichauffeur op het spoor van fietsen geraakt. Het is goedkoper om er 1 te kopem dan om te huren. Voor de rest is er vandaag nog niet veel gebeurt, morgen gaan we naar het consulaat.

Ons project begint volgende week, dus de belevenissen en ervaringen hiervan ga je later lezen. Ik ga nu even de fotos proberen op de site te zetten, als het internet hier dat toelaat ;-)

Tot de volgende en wees maar zeker: in de bomen klimmem zoals een aapje, biertjes drinken als in Balen,... da komt er ook wel van

In ieder geval allemaal een dikke zoen xxx

  • 06 Februari 2007 - 19:00

    Anissa:

    Hey sjoeke,

    Blij te horen dat het daar zo goed gaat! Ik mag niet ontkennen dat ik een beetje jaloers ben. Het gedacht alleen al dat het daar zo warm is en dan op terras met een zalig biertje! mmmm SUPER gewoon! Maarja volgende week begint het harde werk, mss ben ik dan iets minder jaloers :-) neenee mopje want ik gun het je echt, je hebt het verdiend.
    Ik ben benieuwd naar de foto's...
    Vele groetjes

  • 07 Februari 2007 - 15:59

    Pa De Slimme:

    Inke, toen wij u gebeld hebben, moesten we WEL een 00 voordraaien. Anders ging het niet.

  • 07 Februari 2007 - 17:41

    Ma:

    hey snuitje, fijn dat alles zo goed meevalt. Hier heeft het gisteren gesneeuwd. Je moest wel zoeken om de vlokjes te zien maar het was sneeuw. Veel nieuws is hier nog niet. Ik hoop dat het toch nog lukt met de foto's zodat we een beetje mee kunnen volgen. Naar ik lees is het daar heel mooi. Wij hier maar uit onze jas bibberen en madam in de zon. Zo gaat dat tegenwoordig met die jeugd. De ouwe thuis en zij op wereldreis. grapje... Trouwens ons papa heeft gelijk dat je 00 voor je telefoonnummer moet draaien. Allé tot één van de dagen. Dus waarschijlijk morgen of overmorgen. Liefs, knuffel en XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 21130

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: