correcte gegevens + de eerste testfoto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu correcte gegevens + de eerste testfoto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

correcte gegevens + de eerste testfoto's

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

06 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

ok, foto's lukt momenteel niet wegens tijdgebrek en traag internet, maar geloof me, ze zijn de ;oeite hehehe

ok, eerst en vooral, mijn volledig en correct adres

Inke Caers
Sewbarath Missersstraat 40
Rainville Ressort
Paramaribo
Suriname

Ik heb ook een gsm waarop ik bereikbaar ben. Ik kan hiermee berichten sturen,maar ik kan er GEEN ontvangen, dus smsen is een beetje geldverspilling. Ook mijn belgisch nummer werkt hier niet
Mijn nummer is 005978774900

dikke zoen, en sorry voor eventuele typfouten, maar het zijn hier qwerty toestenborden....

doei xxxxxxxxxxx

Ik ben erin geslaagd om foto's op de site te zetten, en al bij al ging het redelijk snel.
Ze staan nog niet op de juiste plaats, maar de volgende sessie (als dat nog gaat) plaats ik mette correct ;-)
De eerste 2 foto's zijn van op de vlieghaven, jaja echt ;ega ;odern hehehe. de 3e foto kon ik niet laten om op de site te zetten, een geweldige ambulance.
foto 4 het eerste terrasje en kennismaking met het bier (en nogmaals, da smaakte goe zalleuh!! :-)
foto 5 is het uitzicht van ons terrasje en foto 6 is onze living
foto 7 is zoals ik beloofd had aan iemand speciaal, 1 pagina uit een geweldig afscheidscadeau
foto 8 en 9 zijn getrokken in de Palmentuin. sjieke palmbomen waar ook aapjes rondhangen. Maar de enige aapjes die er toen waren, waren wij... :-)
foto 10 een deel van onze groep deze namiddag bij het heerlijke middagmaal, verscholen in de schaduw owv de hitte (hehehehehe het vriest daar eh hehehe)
foto 11 mja... commemtaar is overbodig zeker. Nu even genieten want volgende week zal het anders zijn vrees ik. Ik beloof dat de volgende keer de foto's duidelijker zullen zijn!!!!! dikke zoenen
Vergeet niet dat smsen niet lukt he!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Februari 2007 - 18:55

    Ellen:

    Hey Inke

    Allez volgende week kun je erin gaan vliegen dus.
    Je hebt de boel daar al goed gaan verkennen zie ik:)
    Bedankt voor de juiste gegevens, dan zullen we zeker eens een kaartje ofzo sturen. Daar zal het vast wel warmer zijn dan hier, hier is het echt koud, nie te doen. De stage is ondertussen ook weeral begonnen, dus we weten ook weer wat doen --> Lesvoorbereidingen maken.

    Zeg trouwens nog iets, niet gaan spotten met ons bier he;) maar tis idd niet te zuipen:)

    Veel plezier nog en tot de volgende...

    Groetjes
    Ellen
    xxx

  • 07 Februari 2007 - 08:54

    Tim:

    Ah ons Inke seh!

    Ik ben de zoveelste die moet toegeven dat hij/zij jaloers is... Maar Suriname zou me toch iets te warm zijn... geef mij maar de -22° in mijn landje (Finland)op dit ogenblik ;-) maar ik moet spijtig genoeg volgende week al terug :(

    Allé nog veel plezier!!

    Tim
    xxx

  • 07 Februari 2007 - 20:07

    2 X Raden:

    Fijn dat het zo goed gaat daar. Hier is gisteren de eerste sneeuw gevallen. En België staat na tien minuten spelen achter met 0-1. En mijn naam is niet Roestie...

  • 08 Februari 2007 - 21:24

    Jo:

    Ha dag Inke,

    Precies wel goe weer ginder. Het lukt ook al om fotokes online te zetten. Normaal gade ge nu al wa meer fotokes online kunnen zetten (checkt maar eens). Hoe gaat het met de lessen en met de computers, lukt da een beetje ginder?

    Allé, amuseert ouw ginder nog en we horen nog wel van ouw.

    Greetz

    Jo

  • 09 Februari 2007 - 05:56

    Willy:

    hey inke mooi weerke zo te zien op de foto's alleen ne foto van die andere leuke meid die daar is.
    Je gaat maar eens aan de andere kant van de kamera staan
    Grts XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 21126

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: