mijn stageschooltje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu mijn stageschooltje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

mijn stageschooltje

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

09 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

ik ben vandaag mijn stageschooltje gaan bezoeken. Op de L.Simmomsschool zijn ze het co;puter lokaaltje in orde aan het maken, enkel de extra stroomaanvraag is nog in behandeling, maar via het consulaat gaan we er proberen spoed achter te zetten.
De Kabelschool (foto met regen)gaan we misschien ook nog stage open.
Hieronder vind je een paar foto's

Nog 1 belangrijke medeling die echt onder ons moet blijven
Een vriend van ons in bij ons ingetrokken, maar hij is lekker bruin, groot, breed, snel en flexibel. Het is een vieze vuile vettige kakkerlak. Mja... dat zal wel wennen zekers :-s

Verder vind je nog een paar foto's

groetjes
xxx



ps: vanavond het nachtleven eens induiken... ik ben nieuwsgierig!!!


ok bepaalde foto's krijg ik er niet op owv van tijdgebrek oa van mijn kakkerlak, hoe ik zou reageren als ik een kakkerlak zie, mijn nieuze fiets (die al bijna uit elkaar valt) ect
Dus tot de volgende keer xxx

  • 09 Februari 2007 - 17:48

    Inke:

    thanks jo!!!


    ja ik moet er nog achter komen hoe ik de tekst er defitg moet onder krijgen ;-) xxx

  • 10 Februari 2007 - 10:12

    Ma:

    Hallo meisje. Je ziet er goed uit. Lekker veel krullen zie ik. Blijkbaar heeft het daar goed geregend? Ik ben blij dat je zelf ook eens op een foto staat. Maar uwe smile mag toch iets groter zijn zalle. Mis je ons soms omdat je zo serieus kijkt. Ik u in ieder geval weL Aan wie moet ik nu straks vragen van "zit mijn haar goed, en mijne smink?" Je weet dat we straks naar tante Rina en nonkel Marcel hun feest moeten gaan.En nu is mijn persoonlijke adviseur er niet om te keuren. Dikke pech voor mij. Ik heb het gevoel dat je al een eeuwigheid weg bent. Mijn koffiemaatje, mijn adviseur, mijn winkelpartner, mijn babbelmaatje en mijn vriendin, allemaal in het buitenland. Je ziet het, je bent niet te vervangen hé. MAAR ik moet eerlijk zeggen, dat ik nu wel wat overdrijf zalle. Een klein, klein beetje toch. Je schooltje ziet er degelijk uit. Zijn de inktpatronen en de computers al gearriveerd? Zeg ik zal wel een briefje schrijven want seffens staat alles vol. Dikke knuffel en XXX

  • 10 Februari 2007 - 16:05

    Sabina:

    Hey inke

    zoals beloofd laat ik u ook iets weten. Ik vind het echt raar om te weten dat je zo ver zit, meid!!!Je ziet er zeker goed uit zoals je ma zegt, echt wel!!Daar in Suriname mogen ze blij zijn met iemand als jij!!Wees daar nog voorzichtig in het nachtleven maar amuseer je te pletter en hoop gauw iets te horen van u!!
    dikke zoen en dikke knuffel en ja moet u ma gelijk geven, we zijn speciaal iemand hier wel even kwijt, se!!
    Tot gauw he!!!xxxxxxxxxxxx

  • 10 Februari 2007 - 21:15

    Broederken:

    Zusterken! Ik lees dat alles goed gaat ginder. Fijn! Hier ook. Mooie foto's ook, alleen dat dessertje ziet er serieus niet lekker uit!
    Zal binnenkort eens een brief schrijven. Allé, tot de volgende en doe voort zoals ge bezig bent

  • 11 Februari 2007 - 14:49

    Anissa:

    Hey meid,
    Ik zie dat het ginder nog steeds allemaal Ok is! Bangelijk! Zeg heb je sms ontvangen en heb teruggestuurd maar het komt maar niet aan! Of heb je al iets aangekregen?
    Volgende week is het vakantie en dan begin ik aan je brief! Trouwens merci voor de kortingsbon van den delhaize... Was super lief en ook wel een beetje grappig want ik dacht eerst dat je dat uit Suriname had opgestuurd! Hehe Merci in ieder geval...
    Vele groetjes en nog veel pret...
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 21124

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: