uitstapje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu uitstapje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

uitstapje

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

12 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

vandaag hebben we een uitstapje naar een hindoestaans bedevaartsoord. Het was een geweldige ervaring. Een mooie tempel, nadien hebben we met de taxi nog DE brug bezocht en enkele typische plaatsen ivm het water en suriname

  • 12 Februari 2007 - 12:16

    Pa:

    wAT EEN LEUKE FOTO'S ALLEMAAL. Zijt gij zeker dat ge daar niet alleen op vakantioe bent. Waarschijnlijk zijn het volgende week allemaal foto's van (??werkende?? )
    PC's. Nog veel plezier.

  • 12 Februari 2007 - 12:23

    Pa:

    En hoe staat het met de financien. Nog niet blut.???
    Als er nog wat overschiet kunt ge er ene gaan drinken
    in: " 't vat" kleine waterstraat 1 paramaribo. Ik ben daar al geweest. Lekker fris pinje. En als ge honger hebt , ga dan naar de broodjeszaak. Rechttegenover hotel KRANAPOLSKY. Domineestraat.
    Ik ben daar ook al eens gaan eten . Best lekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 21124

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: