nog meer foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu nog meer foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

nog meer foto's

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

12 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

hier onder vind je foto's van
1. mij over hoe ik reageer als ik een vies beestje zou zien

• 12 Februari 2007 - 08:23

Nele:

Helaba Mieke!

Wat een leuke foto's! Nu kunnen we ons ook een beetje inbeelden hoe het leven ginder is éh! Ik mis u al kei hard hier zalle. Volgens mij komt dit gewoon ook omdat ik ook nu pas besef hoe ver je wel weg bent! Het doet deugd om je verhalen te lezen en te kunnen zien dat je na 1 week toch nog steeds dezelfde bent :-)
    En die kakkerlakken: haarlak meisje, haarlak!

Dikke zoen en tot
    int kort xxx

• 12 Februari 2007 - 12:33

T. Christiane:

Amai dat is efkens verschieten. Ge weet wel dat ge naar ginder gaat, maar nu ik die foto's zie begin ik het eigenlijk pas echt te beseffen. Geniet nog met volle teugen van een onvergetelijk reis.

• 12 Februari 2007 - 18:33

Ma:

hey mijn meisje,
    Dat is de Inke die ik ken. Mes in de aanslag en vol vuur. Dat zie ik graag. Hou dat vuur wakker en je zal zelf verschieten hoe gauw die drie maanden om zijn. Gelukkig heb je nu troetelbeestjes daar. Maar waar dat die haarlak voor dient moet je me eens uitleggen. Ik zijn ma ne simpele Kempenaar hé. Amai, het is wel de moeite waard daar. Echt sjiek. Toch leuk om u echt te kunnen volgen. Groetjes, knuffel zoentjes. XXX

• 12 Februari 2007 - 20:40

Joeri:

yo inke

an de foto's te zien zede nie neergestort mee de vlieger!khoop da alles een bikke na wens is daar!as ge wa zon te veul hee wille de die dan na da kut landje sturen hie!en denke gij nog es an die postzegels dak in de week es ne brief kan st want postduif vertikt het van zo wij te vliegen,mene tam tam is kapot en rooksignalen ga ok nie want doe niks as regen hie!!

• 12 Februari 2007 - 21:28

Pasdijker:

ik wist niet dat er hindoes zaten in Suriname.
    Ik hoop da ge een goei weekend hebt gehad, maar daar twijfel ik niet aan. Ik in ieder geval wel...en Herman ook denk.