ons klasje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu ons klasje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

ons klasje

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

13 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

hoi hoi hoi

Voor de duidelijkheid wil ik toch even zeggen dat herman mijn vriend niet is, gisteren heeft hij diane zijn vriendin-kakkerlak op ons afgestuurd, ik voel me wel wat bedrogen ;-)

Soit, vandaag ben ik en Aline naar ons klasje gegaan om alles een beetje in orde te maken. Er zijn 34 loodzware dozen aangekomen en de eer was aan ons om ze leeg te maken. Het was dan ook een super leuke verrassing toen we opmerkten dat alle dozen VOL met 'mouchkes' zaten. (ismoblokjes)

Toen we in de hete zon aan het werken waren, begon opeens een meisjesklas op vraag van ... het lokaal te poetsen. De foto's die je ziet zijn nog maar de helft van ons materiaal, er staan nog 15 dozen te wachten... toch... we hebben serieus doorgewerkt. Nu is het nog wachten op de electriciteit jaja 220V, speciaal aangevraagd, maar zoals we al gewend zijn gebeurd alles op z'n Surinamisch he>
Ik hoop dat jullie nog zin hebben in NOG MEER foto's ;-)

In ieder geval, het is echt leuk om te zien dat mijn sitje bezocht wordt. Ik ga nogmaals een poging doen om de foto's erbij te plaatsen

Dikke zoenen!!!

(Niet alle foto's zijn van het klasje, er zit zowat vanalles tussen)

  • 13 Februari 2007 - 09:58

    Maake:

    amai, dat ziet er goed uit. Een heuze computerklas. Het zicht is al goed. Nu nog de electriciteit en ge zijt vertrokken. Fijn dat de andere studenten geholpen hebben met sleuren en uitpakken. Geeft ze er ene van mij. Ik zou het zelf doen, maar dat pintje gaat bij aankomst niet meer zo fris zijn denk ik. En ook die brokjes die er dan in zitten vind ik niet zo lekker. Groetjes. Tot morgen of zo want ik heb nu een paar nachten te doen en dan ben ik niet zo alert overdag. XXX

  • 13 Februari 2007 - 10:44

    Sabina:

    hela

    dat gaat er goed vooruit precies!ik heb net je foto's bekeken en ze zijn echt wel de moeite. Het is ook leuk dat zo een site hebt zo kunnen we je echt volgen want als we het niet mee in het oog houden dan loopt het niet goed af...hihihi grapje....Het zijn echt leuke foto's dat je gemaakt hebt en ik hoop dat je het wat naar je zin hebt maar zo te zien wel he...nog een dikke kus en tot gauw xxxxx

  • 13 Februari 2007 - 18:13

    Stijn:

    Vanaf binnenkort kan je meer foto's op je site zetten. Gesponsord door nv m&m's. Mooie foto's, maar de slavernij is afgeschaft eh Inke...

  • 14 Februari 2007 - 08:57

    Sanne:

    Haaj inke,

    da ziet er goed uit daar he, ge zijt goe bezig!
    Is trouwens super om alles beetje via de foto's te kunnen volgen!
    En uh kunde gij voor mij ni zo'n negerke meebrengen om mijn kot te kuisen? *shame on me*

    Tot de volgende :)

  • 14 Februari 2007 - 10:39

    Nele:

    Het begint er echt al op te lijken eh meid!

    awel echt super!

    Knuf

  • 14 Februari 2007 - 12:52

    Lies Van Doren:

    De computerklas ziet er goed uit! Knappe prestatie hoor ginder, ik ben blij dat ik de klas zelf zal mogen komen bewonderen! Succes nog...

  • 14 Februari 2007 - 23:15

    Anneke (Bourgondiër):

    Hei hei Inke!!
    Amaai, das alvast een goede start!! Nogmaals spijtig dat we elkaar nie meer hebben kunnen zien voor uw vertrek, ma ik heb wel veel aan u gedacht!! Als ge terug bent spreken we zeker af!! Ma das nog nie zo ver, nu nog GENIETEN!!

    DIKKE ZOENTJES!!!!!
    Anneke

  • 15 Februari 2007 - 15:25

    Anissa:

    Hey schatteke!
    Hoe komt het dat ik geen smsjes kan terug sturen? Spijtig in elk geval!
    Zeg amai super jullie klas ziet er echt goed uit! Ik denk dat er hier in België computerklassen zijn die er slechter aan toe zijn!!! Nu nog stroom en je bent vertrokken hè! Ik ben is benieuwd hoe het allemaal zal vorderen maar ik twijfel er niet aan dat je het tot een goed einde zal brengen!! Trouwens Stephen is er van alles door! Dus das ook al goed nieuws hè! Voor de rest niks speciaals --> Stage stage en nog is stage! Overmorgen vakantie, het zal me echt deugd doen!
    Nog veel succes en tot op je site!
    PS: De foto's zijn echt tof

  • 15 Februari 2007 - 15:44

    Ellen:

    Hey Inke

    Ziet er goed uit jullie klasje, ook heel gezellig ingericht, nu nog even wachten op jullie stroom, maar ben er zeker van dat die er rap gaat zijn. Hoe is het voor de rest daar? Hier is alles goed, alleen koud en soms regenachtig, maar vanaf morgen gaan er 5 heilige dagen beginnen -> CARNAVAL whhiiii (ge hier wordt da nogal goed gevierd he ;)

    Maar allez hou jullie daar nog goed en tot de volgende...

    Dikke knuffel xxx
    Ellen

  • 15 Februari 2007 - 17:56

    Ma:

    Dikke pech dat uwe fiets gestolen is, maar dat is niet het einde van de wereld. Erger was het als je alles kwijt was zoals uwe collega. In het vervolg leg je hem vast en zet je Herman maar op wacht. Ik weet niet of je lange afstanden moet doen tussen je school en je kot of andere collega's? Anders kan je misschien beter te voet gaan want blijkbaar is niets daar echt veilig. Compeet is misschien goedkoper dan nog een fiets. (grapje)
    Ik vind het echt wel spijtig dat de inktpatronen voor meer dan de helft verdwenen zijn. Daar hadden we misschien het vriendinnetje van Herman bij moeten steken om alles in het oog te houden. Meid, laat je niet kisten daar en hou de moed er in. Als alles te vlot zou gaan, zou het niet meer spannend zijn.
    Ik kijk al uit naar je volgende foto's. Goetjes en dikke knuffel.

  • 15 Februari 2007 - 18:14

    Jo:

    Ha Inke,

    Kunde het een beetje in orde krijgen ginder. Het begint er al op te trekken precies. En dieje stroom zal wel in orde komen zekers. Anders laten ge ma wa volk fietsen om wa stroom op te wekken (neje, das erover). Allé, veel succes nog en tot in de week hé. Zedde trouwens al cursus aan het geven?

    Greetz

    Jo

  • 18 Februari 2007 - 08:04

    Kristel Ronny Diete:

    het zijn mooie foto's .hoopelijk lukt alles met de computers.vele frisse groeten uit balen.tot de volgende keer amuzeer u.

  • 20 Februari 2007 - 14:25

    Wardinho:

    Heyhey Inke, dat materiaal en die klassen zien er al hoopgevend uit, maar jullie zien er wel extreem moe uit! Toch nog niet teveel gaan feesten? Hehe, vergeet alleszins niet te rusten en nog héél veel succes ginder!

    Xx W'

    P.S. Nu gij weg zijt, gaat het van kwaad naar erger met blauwzwart ze (14 punten achterstand op de leiders) :p

  • 20 Februari 2007 - 21:44

    Inke:

    het feit dat blauw zwart achter staat wil ik nog wel eens met jouw bespreken tussen een pint!!!! ;-) maar wacht maar, tis een schijnbeweging. en moe zijn... nee nee feesten gaat hier niet echt, tzijn poesies hier, ik wacht nog steeds opt eerste feestje hoor!!! want ik krijg serieuze dorst, ma heb je er al aan gedacht da we er elke dag om 6u uitmoeten ;-) en moeten he, nu kan ik ni blijven liggen hehehehehe
    voor de rest ist hier inderdaad echt super maar wel een vermoeiende hitte. in ieder geval, je hoort nog zeker van me!! by the way, t feit dat 2-2 was tegen anderlecht heeft me hier zwaar geraakt, per toeval was ik toen bij een hindoestaanse verbrandplaats... no more comment ;-)

    dadadadadadada xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 21128

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: