hier ben ik weer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu hier ben ik weer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

hier ben ik weer

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

17 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

halloooohoooo

jaja ik ben er weer, maar geen spectaculair nieuws.
Het programmeren gaat veel te langzaam en hierdoor lopen we wel veel vertraging op. Met verschillende verlengkabels aan elkaar kunnen we telkens 3 en soms 4 computers programmeren. Maar ja, dit is een tussenoplossingen en wat gedaan is, is al gedaan he.

Verder is mijn oh zo geliefde fiets gestolen. Hij was nieuw en viel wel uit elkaar maar... hehehe ach ja, das pech en gaan we op zoek naar een nieuwe... En inderdaad ik had herman op wacht moeten zetten ;-)

Straks gaan we met Ryan ( en betrouwbare taxi chaurffeur) naar de veerboot. Het is de laatste veerboot is Paramaribo en vanaf 19 februari vaart die niet meer uit dus is het nu de gelegenheid. Nadien gaan we Javaans eten aan een pier van een zelfgemaakte vijver of??

Morgen gaan we misschien naar Colacreek (of hoe het ook genoemd mag worden) En volgende weekend hebben we de kans om met alle studenten (de 9 die bij mij op de vlieger zaten) een weekendje te gaan beleven tussen de bossen. Als we de mogelijkheid hebben gaan we op kaaiman schieten, zelf vissen om eten te hebben... ik ben eens curieus...

Zo ik denk dat ik bijna alles heb gezegd
aah nee

wooow vorige week stond ik in de winkel waar een typische Surinaamse radiopost op stond. Tot onze verbazing horen we ongeveer dit bericht: vrouwen moeten gemiddeld 5 dagen per week gedurende 45 minuten schrobben, strijken, kuisen,... het is wetenschappelijk bewezen dat je dan 20procent minder kans hebt op borstkanker.
Viel ik even op mn gat... en als mannen veel koffie drinken, worden ze ook niet kaal. Misschien wel een hint voor.... :-D

Hier onder staan nog een paar foto's.
Vb bij het uitladen van de computers werden we overstelpd door de zogenaamde 'mouchkes' wel, dat was een foto waar.
De gebouwen zijn vaak vanuit de taxi getrokken...

dikke zoen!!!
xxx

  • 17 Februari 2007 - 20:48

    Douwe Egberts:

    Dat programmeren gaat zo langzaam omdat de electriciteit minder snel is ginder. As uwe fiets nu niet gepikt was, had je kunnen bijtrappen. Dat is wel spijtig. Maar daar vind je wel iets op. Ik ken u. Hier is alles hetzelfde: Brugge verliest tegen Bergen, het is zaterdagavond dus tijd om de boel onveilig te gaan maken en...ben zes kilo koffie gaan halen.
    Tot de volgende

  • 18 Februari 2007 - 10:35

    Honda -1800 Rijder:

    Inke, mooie foto's, maar als het kan zou je ze recht moeten trekken. Is voor ons beter te bekijken.

  • 18 Februari 2007 - 17:44

    Ma:

    Die eerste twee foto's waren een mooi kadoosje. Menig man zou er veel geld voor geven. Gelukkig zijn ze niet te koop. Ik ben blij dat jullie zoveel uitstappen doen. Zo een kans als nu krijg je inderdaad waarschijnlijk nooit meer. Maar ik vermoed dat jullie honger gaan lijden als jullie zelf vis moeten vangen. En ik ben er zeker van dat je honger zult lijden als jullie hem zelf nog moeten kuisen en klaarmaken. Maar... misschien schat ik jullie wel verkeerd in. (ik denk van niet hahaha). We verwachten hier een uitgebreid verslag van MET foto's als bewijs. Ik heb al voorpret als ik aan uw gezicht denk als jij die vis van de haak moet doen. Allé Inke, de groetjes aan iedereen daar en speciaal voor u een dikke zoen extra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 21127

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: