Samaranca en de veerboot - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu Samaranca en de veerboot - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van inke caers - WaarBenJij.nu

Samaranca en de veerboot

Door: inke

Blijf op de hoogte en volg inke

18 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Gisteren een uitstap gedaan naar de laatste veerboot en een rondrit in Samaraca. Nadien heerlijk javaans gaan eten. Echt super lekkere tahoe...mmm
Tijdens de rondrit kwamen we echt sjieke natuur tegen, ik heb wel veel foto's getrokken, maar het is toch niet hetzelfde effect. 2e probleem is: op 1 of andere manier kan ik panorama foto's trekken, maar als ik dat probeer in te stellen krijg ik wazige foto's maar het is al bij al wel zichtbaar.

Voor de rest is er nog niet veel gebeurd. Waarschijnlijk gaat de trip van volgend weekend niet door, aangezien we de mogelijkheid hebben om een hindoestaanse bruiloft bij te wonen, en die ervaring wil niemand (van de bachras hier) missen.

volgende week gaat het super druk worden want het programmeren loopt door + onze lessen observeren en geven. Maar dat komt allemaal wel goed.

In ieder geval veel plezier met de foto's...

xxxxxx

ps nog eens een happy birthdat mama ;-) xxx

  • 18 Februari 2007 - 20:30

    Debra:

    schatti's!
    ik heb de indruk dat jullie dat daar goed aant lukken is... doe zo voort! en heel hard bedankt voor al die zonnige foto's op de site, want dat doet ons n beetje wegdromen naar de zomer... hier ist nu n weekje vakantie, dus heel heel eventjes uitblazen en dan aan de volgende stageweken beginnen. maar, we blijven lachen e.
    dikke dikke zoen!

  • 20 Februari 2007 - 10:37

    Ma:

    Heel mooie foto's. ik kan geloven dat dit in't echt overweldigend is. Wel spijtig dat volgende week deze twee gebeurtenissen samen vallen. Maar welke je ook mee maakt, het zal altijd wel de moeite zijn. Hier weinig nieuws aan het thuisfront. Alles gaat zijn gewone gangetje. Iedereen stelt het goed. Onze Dobby mist u wel, maar hij niet alleen. Groetjes en dikke knuffel. XXX

  • 20 Februari 2007 - 11:14

    Anissa:

    Hey schattie,

    Hehe het is nu verlof hè.. Dus geen stage maar jou poster hangt nog in de keuken en dan beeld ik me maar in dat dat ook voor stage is! Vrijdag zijn Stephen zijn ouders op kot komen eten en ze moesten nogal lachen met de laat een scheet en adem goed in poster... hihi!!!
    Ik ben al volop aan het schrijven!
    Foto's zijn echt tof, ik kan me volledig inleven in wat je daar allemaal doet! Hopelijk valt het volgende week allemaal wat mee maar ik denk het wel!
    Vele vele groetjes
    Je kotgenootje

  • 20 Februari 2007 - 11:40

    Kelly:

    kwens jullie veel sterkte en steun!!!
    xxxx

  • 22 Februari 2007 - 00:53

    Anny:

    hoi meiske
    Het is kei gaaf dat we je kunnen volgen. Die fotos zijn echt geweldig en jij red je altijd ook al is het druk. Weet ook dat je de goeie beslissing neemt als het over feesten gaat. Wens je het allerbeste en tot gauw

  • 22 Februari 2007 - 08:58

    Dolgelukkige Jarige:

    Hoi meisje, ik heb vandaag je superfantastische verjaardagskaart aangekregen. Van een verrassing gesproken, dit is er dan wel echt één.
    Heel, heel hartelijk bedankt hiervoor. Het is al eventjes stil daar in Suriname, maar ik neem aan dat het drukke werkprogramma en de warmte daar voor iets tussen zitten. Geen verwijt hoor!!! Vandaag had ik normaal gezien een dagje vrij, maar er zijn twee zieken en dus is het alle hens aan dek op het werk. Hoe ver staan de vorderingen daar? Is er al een start met de electriciteit gemaakt. Of het nu al gestart is of niet, Het koooooomt wel in de sjakos. Hey meisje, doe voort zoals je bezig bent, maar vergeet niet te genieten tussenin hé. De boog kan niet altijd gespannen staan. Ik hoop dat je nu al iets beter tegen de warmte kan. Op tijd en stond een goede verfrissing (pint) nemen en dan lukt het wel. Groetjes van ons allemaal en tot...
    XXX XXX XXX dobbyXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

inke

hoi hoi hoi Eerst en vooral vind ik het leuk dat jullie mijn sitetje bezoeken. Je mag altijd iets nalaten... Bij deze wil ik iedereen nog eens bedanken voor de steun: zowel al onze sponsors, als fuifgangers, als sympathisanten!!!! Echt bedankt, zonder jullie was dit niet gelukt!!! Veel plezier op mn sitetje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 21131

Voorgaande reizen:

04 Februari 2007 - 29 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: